Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Mialam sie nieprzejmowac ale to nie takie proste , czuje sie  jak by mnie kazdy opuszczal olewal , czuje sie samotna , jeszcze do tego niemam gdzie isc na sylwestra ;( poprostu wszytsko anprzekor mnie .Moje najszczesliwsze chwile jakie mis ie zdarzaj to sa na treningach . Jest mi okropnie kazdy mi mow co mam robic , ale ja niechce  , ja chcialabym sie schowac w jakiejs norze i przeczekac te okropne dni , niechodzi mi tu o to ze swieta cyz cos  poprostu od miesiaca juz mam jakis humor taki dziwny czuje ze kazdy mnie odrzuca..Chcialabym to wszytsko przeczekac zeby  niebylo takich okropnych dni

ide juz papa

kasiullka_14 : :

konieccc z przejmowaniem sie  Komentarze (3)
22. grudnia 2003 12:48:00
linkologia.pl spis.pl

Doszlam do wniosku , ze koniec nie bede sie martwila Ania jak chce mozemy byc dalej przyjaciolkami jak niechce to nie trudno sie mowi mam wiele innych moich kofanych dziewuszek ktore mam nadzieje ze mnei nigdy nie opuszcza :) Anie nadal lubie i bedezie jak bedzie , nie ma czym sie przejmowac , mam wspanialych znajomych i przyjaciol wiec sie nie bede niczym juz przejmowac :)  Bede zyc z dnia na dzien i cieszczyc sie kazda chwila :) Bez smutkow i dolkow ... nom to na tyle jeszcze moze pozniej cos napisze papap

 

kasiullka_14 : :

i wreszcie SWIETA!!! Komentarze (0)
20. grudnia 2003 23:31:00
linkologia.pl spis.pl

Witam wszystkich odwiedzajacych mojego blogaska (a ze jest ich nie wielu to juz inna sprawa :P)
   Wreszcie nadeszły moje kochane SWIETA , tak dlugo na nie czekalam :)  . W piatek niestety nie mialam kiedy napisac notki wiec pisze ja teraz  , bo wczesnije tez nie mialam czasu , bo bylam najpierw na mojej siostry meczu pozniej ja gralam ale o tym szkoda mowic bo to byla maskara w moim wykonaniu , bo wogole nie mam kondycji ..... pozniej cala rodzinka myknelismy do bobci podzielic sie oplatkiem bo wyjezdza do rodziny do Lublina :) nom i pozniej to mi sie nie chcialao pisac notki :P .No to chyba na tyle ;)

Moze wreszcie kiedys zrobie te linki ale mi sie ostatnio nic niechce tylko ciagle wypoczywam :D to papapap

kasiullka_14 : :

wkurzylam siem .... Komentarze (1)
17. grudnia 2003 18:42:00
linkologia.pl spis.pl

no nie mialam takia ladny szablonik i wogole a tu cos sie oczywicie zrabalo i kur.... nie mam i wszystko od nowa robic juz nie mam sily narazie bedzie brzydki moj blogus  bo nie mam czsu na robienie niczego , ale w piateczek moj szablonik powroci ..

kasiullka_14 : :

linkologia.pl spis.pl

Dafffno nie pisalam , ale w ogole nie mam czasu :((( , bo w tym tygodniu mam same sprawdziany abuuuuu. Teraz znalazlam chwilke czasu wiec postanowilam cosik tu naskrobac :D , naszczescie jutro mam na 12 30 to siem bede jutro uczyc na sprawdzian z calego semestra z fizyki ;( i na biologie , normalnie masaaaakraa .

A tak pozatym , ze mam przeladowany tydzien to juz za niedlugo 2 tyg wolnego i siwieta i sylwester mam zaproszenie , ale neiwime czy pojde .... ;/ ..... dopra ludki mykam do wanienki czytac lekturke hehe to papsik (najprawdopodobniej w piatek cos tu naskrobie :D ) papappa

prafffffda ze mam lady szablonik ?? ;p ;)

kasiullka_14 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

jakubvod | moint1b | piotrekd1 | celmar | tomek-1 | Mailing